Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

REgn regn regn.-..

Isabell Permalink0
Kl är 10:14 o ja sitter i min morgonrock FORTFARANDE nyligen gått upp.. så skönt att barnen ligger lite längre!!:P Issa har klätt på sig själv o J har pyamas SOMMARLOV kallas det... hehe
Regnet Öser ner men nån gång vänder det väl igen ?!Hopaps ja,.. men blir nog idag o cykla till klädhustet där dem har ett bra erbjudande på regnkläder till mig!! KAn ja behöva har juh gummistövlarna men de hjälper juh inte rästen av kroppen preis..
Igår så va vi o lekte i lekpark på förmiddagen sen hem för lunchen därefetr tog vi oss bussen till oxbacken o därifrån promenix ja o abrnen till Löga för lek med vattnet samt leka i nya lekparken den va riktigt rolig lite trött o ont i kroppen av att bära upp J för nya ruchbanan/kanan som va såå hög o han kan ej klättra själv i den:P sedan promenixa vi lite mer en halvvägshem men mörka moln kom snabbt o trodde regnet o Åskan skulel komma så tog bussen vi sköhagen MEN INGE regn kom:P hem o ut o dammsuga poolen o lekte på baksidan.. käka middag bada barnen la J sen när d kom så drog ja o issa ut fölr mor o dootter mys i lekparken sedan runt på cykel promenix:P
Ne enu ska ja ha en kopp kaffe till o kanske klä mig orkar ej lägga bilder nu men komemr väl sen :P
Till top