Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Tänk att...

Isabell Permalink0
eeTänk att levaett sådant lyckligt liv som jag gÖr!!Jag har mina underbara barn att ha barn är det bästa som finns Bara dem med barn som värkligen förstår vad jag menar!!!Har den bästa och mäst underbara sambo man kan ha vi älskar varandra otroligtmycket och han finns där för mig! Han är världensbästa pappa han är så omtänksam mot alla...han är bäst på alla sätt!!Sedan har jag min familge med 3föräldrar och 4syskon!! Dem är helt udnerbara!!!Sedan har jag Mina kompisar dem är un derbara på olika sätt!!Alla har nått specielt men vissa har mer en andra o så är det!!!Underbart att ha dem hos en!!
VIst jag har mina "sjukdommar"(diagnoser) eller ja va man nu ska säga Är sagt att de är sjukdommar menmen skitsamma...  det jag ville komma till jag har dem jag pinas av dem en smärta att alltid ha ont o vara trött....MEN VA FAN jag har ett underbart liv som jag vill leva med mina nära och kära INTE FAN kan man låsa in sig inne knappt röra sig utanför hemmet för att man har int neee inte jag jag vill leva mitt liv och det gör jag MITT UDNERBARA LIV!!!!!Ville bara igentligen ha sagt att jag är lycklig lottad som har så många underbara människor runt mig!!=) =) =)
by the way...... MAMMA OCH MICKE HAR ÄNTLIGEN KÖPT NY BIL WIIII ,, Kan ni juh undra varför jag blir göad för det JO FÖR att DET ÄR SOMMAR och då kan vi ha massa mysigt som förra året då vi åkte på våra busiga dags o även kvällsutflyckter tillsammans o bara ha det mysigt o åpka samtigt på semestrar;O!! !=)) Wii o snygg är den oxå INTE lika snygg som våran hahaha Jo lika snygg!! =) hehe
HÄR ÄR DEN!!!!  Mobilfoto gör inte bilden alltid så rättvist men man ser hur snygg den är iaf!! =)
MIN STÖRSTA LILLASYSTER EMELIE PÅ SIN "BAL" SÅ FN Hon längst till höger!! O NU HAR HON GÅTT UT 9AN REDAN!!!

MIN MIN STA SYTER IDA HAR OXÅ BLIVIT STOR Börjar NY SKOLA TILL HÖSTEN HON OXÅ I6AN!!=) HÄr ÄR EN BILD PÅ HENNE m.f SOM SPELAR FOTBILL MNOT SINA LÄRARE När jag va påväg till affären!!:P
ÄLSKAR O VARA UTE O ÄLSKAR MINST LIKA MYCKET O VARA UTE NÄR DE REGNAR DE ÄR DEM SOM TJATAR;P
MIn Prinsessa blir snart5År vart tar tiden vägen??
Igår var vi ut till västersmälarcamping o skulle doppa fötterna mata ankor kasta sten i vattnet leka o ha det mysigt NOG för båda barnen bada med kläder på även:P haha men mysigt var det o Linda davis måns Bella o hampus kom o sällskapde med oss o !=) TREVLIGT!! =) sen vart de hemköpt från spicyhot!!=)




Till top