Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

ja jag säger juh det!!

Isabell Permalink0
Måste juh börja med att säga att tänk att det finns dem som MÅSTE klaga på andra när dem själva INTE är ett dugg bättre oftast värre!!! Hm men ska bara ha nått o gnälla för..:!!   men men finns människor till allt!
(Nee inte mig nån gnällt på)  =)
Igår pluggade jag i massa så idag vart de ej så mycket är sååå trött o kroppen är hel paj.. tröttheten tar över o ja ska bara ta de lugnt innan barnen hämtas JAG HAr inte ens städat NÅTT IDAG !! o de syns men de får de göra nu oxå...
Hämta barnen sen hem till Jenny som lovat barnen pepparkakor=) hhehe
JA va hos mamma en sväng o fikade julfika glögg peppakakor o saffransbullar =)
ärliga
HA en bra dag...    O NU KAN VÄL SNÖN KOMMA Jag är inte stor favoriten av vintern men endå längtar jag i år vill åka pulka vill ha de mysigt vill ha det ljusare =)Alla årstider är juh på sitt sätt härliga (SOmmaren favoriten) Men vintern är mysig  oxå bara drygt att klä en massa kläder o få in allt slask med vagnen o så när dem inte plogar kan ja knappt ta mig fram med vagn o smärtan.. men annars gillar ja vintern oxå=) r alla pulkaåkningO att se barnens glädje över snön alla snöbollskasning o så snögubbarna som man gör=)
Till top