Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

mycket att göra..

Isabell Permalink0
jopp de har man haft mycket o göra med att hjälpa andra.. men nu e de färdigt med det.. snart ska ja börja med o fixa om mitt kök ska hitta målafärg o måla om hela =) komemr bli suppper snyggt.. sovrummet ska juh ha sin fondvägg men har inte riktigt hittat den ja vill ha enu men så småning om sk adet göras klart oxå men de är iallefall vit i hela så det se rjuh färdigt ut men ska bara göra lite extra till i det sen =)
dagarna flyger förbi... snart är snön här igår kom dem första flingorna en del men inget som syndes när de landa på marken men iaf=)
Bus mys med barnen  i massa om dagarna presis som vanligt.. dagiskorten har kommit o RIKTIGT NÖJD över dem är jag man har juh dem snyggaste barnen som finns våran prins och prinsessa =)
Julklappar har börjats inhandlats oxå=)
lite nytt i vardagsrummet har ja fixat o nya fönsterlampor nya gardiner m.m =) Super mysigt..
Nyss hemkommen från dansen nu strax lunch o därefter blir de nog mys o bus med barnen ute =) Solen är juh framme oxå så extra plus för det =)
PRINSEN O PRINSESSANS DAGISFOTON=)
en del av barnens cafe dem fått i deras rum kommer en ny spis i julklapp oxå:P
målat hemma dem glada =)
racat med lastbil o cykel i backen =)
Kl 16.oo om dagarna är det mörkt!
Mina älskade underbara barn så duktiga=)
ÄLSKADE UNDERBARA BARN OCH ÄLSKADE SAMBO!! MAN är den lyckligckan medaste som har haft den lyckan att hitta den mäst underbaraste karl man kan ha =) o fått dem underbaraste barnen!
Till top