Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

STÄDSTEJK!

Isabell Permalink0
Japp jag städstrejkar nu efter att astädat 4 utav 5 dagar i rad o då städat ALLT bänkar skåp snabeldrake skurat o det syns INGENSTANs så nu går jag i strejk ett tag HAHAH
idag har jag gjort lila blå o rosa playdoo(leklera) Till barnen första gången jag gjort den själv så dem blir nog glada när dem kommer hem o ser den =) GÅR en massa lera när man köper för dem är hårda o torkar snabbt o massa knodande måste man göra innan barnen själv kan knåda! men denna är mjuk o håller ca 3 månader i kylen=) PERFEKT så skulle ja få recept till en jätte bra egengjord fingerfärg av en av kvinnorna på ica=) Super =)  barnen kommer bli enumera glada när ja provar o göra en sådan o dem kan måla badrummet med det =) heheh
Nästa vecka går jag ut i fältstudier på rösegårds fritids=) Ska bli spännande då ja aldrig arbetat på ett sådant =)
kommer bli körit bara att vara till kl 17.3o o särefter hinna hämta barnen o fixa klart middagen(som ja måste förbereda på morgonen) i sedan få i dem det bada dem o natta dem SÄRSKILT j som är SÅÅÅ hunngrig när vibrukar äta ca 16:30-17.oo nån gång o sova sedan18:15.. Hm spännande det där men jag tror att nästa helg kommer bli nått RIkigt speciellt för mig efter att vart på fritidset o stress hela veckan så kommer helgen nog vara riktigt efterlänktad;P hheheh   JAG MÅSTE JUH VARA BERÄDD PÅ DET VÄSTA för dåå kommer inte det bli lika jobbigt när ja väl står där nesta vecka kommer tänka bara att va ja trodde det skulle vara värre hahahahha  POSETIVT TÄNKADE DET ÄR JAG DET :P
nee Dricka klart mitt kaffe nu då!! o ringa Linda o hoppas på att gårdagen var nått riktigt posetivt för dem !! =)
LÄGGER UT EN EFTERLYSSNING HÄR MED!!!
JENNYS KATT TIGER HAR FÖRSVUNNIT FÖR EN VECKA SEDAN torsdagen den 6oktober!! FRÅN RÅBY!!
HAN ÄR KASTREERAS HAN KATT OCH HAN ÄR ÖRONMÄRKT(halsbandet har han INTE på sig just nu)  SER NI NÅTT SKRIV HÖR AV ER !!
HOPPAS PÅ ATT HAN KOMMER TILLBAKA HEM NU SNARAST!
Till top