Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

FREDAGSMYS!

Isabell Permalink0
Rvebenen är inte läkta en jag är lite mera rörlig men smärtan finns kvar!o svårt i vissa lägen o röra mig o kan knappt bära.. Ryggen känns som den går av lika med höften .. men men Bara att undvika att bära jag har 2 barn att ta hand om o roa och jag står ut med smärtan för att vara med dem JAG MÅSTE juh säga att jag är nog himla stark av mig som klarar av att ta hand om barnen leka o busa så gått de går jag är inte den som ligger o känner efter Ifs så MÅSTE Ja ta hand om dem ingen annan som gör det (dannes DUMMA jobbartider) så jag är stålt att ja klarar de  LIKA ont har ja för det men bara att bita ihop o se glad ut!!
IDAG ÄR DE FREDAGSMYS... O blir hemmagjord pizza o filmen dino2 SÄlskap av Jenny o Colin!!
BARNEN HAR FÅTT SINA VINTERSKOR!
Jonathans vinterskor!
isabells vinterskor!
Till top