Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

EN RIKTIGT BRA HELG!

Isabell Permalink1
Jopp sen supermysig helg var det här! Ute o lekt presis som alla andra dagar! =) Isabell och jag tog en mor och diotterkväll o lördags och cykla ut till löga o lekte med vattnet o i lekparken!=) Söndagen hade min UNDerbara Prinsessa dansuppvisning suuuuuuper duktig!! =) Så stolt!=)
Söndag kväll var en trevlig tjeg 13mil härigfrån hon är kaninuppfödare och hon var såå underbar snäll och levererade en Liten kanin bebis på 11 veckot till oss! SÅÅ SÖT liten Hoppis heter den=) En blåögd, vit dvärgvädur :P
Kollar man bilden med issa o ninen så ser ninen stor ut men kolla gämförelse med handen min så e den inte lika stor=) en mysig gosig kanin
#1 - - Kusin Malin:

Jätte fin liten kanin! :)

Olyckligt med den andra, men hoppas denna får många år med er :)

Kram

Till top