Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

SNART SLUT på april

Isabell Permalink0
jopp snart är de Maj o början på sommaren eller slutet på våren se det som ni vill ja ska se de som början av sommaren:P O hoppas på sådant fint väder de e sagt att bli=)   Solen har juh vart framme en massa o de e varmt men så blåse de imellan åt o blir iskallt igår va vi ute i värmen men skulle in för fredagsmysa presis när vi kom in så vet ja inte va som hände börja regna o åska å blåsa STORM vårat Glas bord med stolar flög 1 meter bort samt en plast stol blåste långt under stundmattan o barnens stolar o bord blåste iväg saknar även en säck med kvistar ja klippt bort från framsidans buskar som blåst iväg eller saknar o saknar gölr ja juh inte men försvan gjorde den :P hahah
Idag har dem ute så man får slänga stora grovfall soppor SÅ SKÖNT ÄÄÄNNTTLLINGEn fick vi iväg de mästa skiten ur frådet som vi ska ha rensat varje vår/sommar i ca3 år nu!! hahah skönt att fått bort detta!!! HÄÄÄRLIGT! =)
Snart e de iaf kalas dax för min prinsessa hennes killkompis från dagis har bjudit henne så hon är glad o då får de bli pappa son stund i badet under denna tiden=)
VI ALLLLLAAA är lediga tills på onsdag sååå härligt då börjar barnen dagis danne jobba o ja praktik 2 veckor!! Sedan e de lugt ett tag.. MEN SEDAN FRÅNOCH MED DEN 22 JUNI så är min älskade karl o mina älskade barn lediga fram tills den 2a eller 3 veckan i AUGUSTI SÅ SKÖNT ATT FÅ HA HEEELLLA FAMILJEN HEMMA FAST jag är inte ledig pluggar juh hela sommaren men är på distans så ja har MASSA tid för dem endå=)  på tal om skolan ja fick till baka mina betyg från höstas O JA ÄR NÖJD!!
7 KURSER och 2 G .. 4 VG och 1 MVG =)
ne nu ska ja ficxa oss för att dra på issis kallas
Till top