Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

skola

Isabell Permalink0
Isabells flrsta föräldramöte i skolan avklarad lite segt i 1 och en halv timme satt och lyssna en del viste man redan men lite nytt fick man så klart höra =) barnen va hos mormor gubben micke emme o ida( fast emme va ej hemma) käkade lite gotti gotti o hade det bra 1000tack för barnvaten. hem med övertrötta barn som upptäckte att pappa va hemma o vart glada upp oner o upp o ner fårn sängarna men issa slocknade nog först o jonathan strax därpå!
dem e så trötta på morgonen dem börjar juh 8:20 hm ett suoper förä'ndring från att börja 9! HATAR mornar! MEn men nån gång kanske man vänjer sig!
På lördag kommer barnens kusiner Måns och Bella hit för att sova så 4 bar i helgen toppen kommer det att bli o spännande=) vi  ska baka negerbollar som önsningarna från barnen var!=)
 
NÄSTA VECKA BÖRJAR MIN KARL ÄNTLIGEN AT T JOBBA SKIFT o nästa vecka e de förmiddag så de betyder att vi kommer få se han massa nu UNDERBART ÄNTLIGEN ja har väntat i 6 år på detta och han längre !=) så hääärligt!!
 
ne krypa ner bredvid min underbara älskade kan ni tänka er vi firar snart 6 år!=) O LÄNGRE BLIR DE!! FÖR ALLTID han är den underbaraste man kan ha skulle aldig vilja byta ner mig juh !!!
 
ne soffan va de 
Till top