Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

dagarna

Isabell Permalink2
Dagarna rullar förbi och julen är över för denna gången! Fredag REDAN imorgons så bara ledig fre lör sön mån o tisdag sedan startar jobbet igen! Ledighet rusar förbi sedan blir de väl ledigt nästa gång i sommar när dagiset är stängt 3 veckor.. 
Träffa Nettan med familj idag det va skojs var juh ettt tag sedan sist!Men e så när dem flyytttat upp till Norrland tp100000000mil från mig känns de som!
Imorgon ska ja o issa ner på stan en sväng hon  vill andvända sina 2 present kort på hm som hon fick i julklaPp! =)
lilla modetjejen:P
Snön töar/regnar bort men rätt spm de e så snöar de mer o nu e de is tilllochmed ute så frysit på lite igen men sägs att de ska vara slask hela veckan!=/ men få se posetiva att våren e på ingång HAHAH ELLER INTEde tar nog några månader till hahahah ;O
Är iaf väldigt roligt att man får höra då och då att man är sådanna toppenföräldrar=) Här om dagen kanske va igår men iaf när vi va ute med barnen kom de en farbror som vi ej känner fram till oss och sa att han ser oss ofta ute och leker med dem och att han tycker vi är underbara toppen föräldrar ALLTID roligt att höra=)
 
 
Nee Nu blir det att se lite True Blood som danne lurat i mig:P
 
 
#1 - - Emma Lannebrink:

Hoppas du haft en mysig helg! :)

#2 - - mickan:

tack desamma=) Gott nytt år!

Till top