Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

OjojojOR rensning o st

Isabell Permalink0
EN fullspäckad månad väntar med bla dop kalas och bröllop menmera... Även apu från vecka6 tilliochmed vecka9..4 veckor alltså...
Har ett hem som är så otroligt behov av STOR städning.. men men ska sammla kraft just nu så värker kroppen värre en värst o tröttheten är enorm ... NAtten som var vart det inte mycket sömn  typ en helt sömnlös natt...
Måndagen klarade jag igenom iallefall... Fixat apu platsen samt lämnat in 2 arbeten och påbörjat 3e.. så nöjd iallefall trotts trötthet han tilloch med med kaffe hos mamma..
Men nu e jag trött men skulle behöva ut och gå min promenix men ja vet inte riktigt om ja ska de.. Örat värker HM aldrig haft ont i det men men får se vad de blir av detta..
Danne är hemma och är sjuk=/ Mysigt med han hemma såklart men han mår inge vidare så  de blir inte så socialt med han direkt..=/
Nee dax o fundera vad denna kväll ska bli av!=)
Trevlig vecka på er
Till top