Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

loorreeen

Isabell Permalink1
Isabell hade det toppen igår när hon fick gå på sin första konser och HON HAMNADE LÄÄÄNGST FRAM!! Lyckan var stor hos henne! =) Själv tycker jag inte Loreen va så jätte bra liveartist men låten som hon van med är juh super bra !=) massa folk och inge regn på heela dagen MEN kl 8 när Loreen kom DÅ KOM REGNET i MASSSA!!! men endå va de Masssa folk.. Issa tog även några lotter o så o van på det ocg ja kloa nån gång o van lite på det oxå=) hehe Hon hade en toppen kväll sa hon så det är bra det o jonathan och danne hade haft en mysigt och rolig far och son kväll dem med=) 
Imorse sov barnen till 8:20 och 8 :30 Toppen då min sovmorgon försvan igår för jag hade Prov i skolan kl 9... men fick sova idag lite istället=) 
 
Ha d bäst
 
Lägger ut ett kort från igår där jag ritat en pil vart vi står man ser Isabell med sin röda jacka !=) 
 
#1 - - Emelie:

HAHA , Då kan hon tills att jag ska ta med henne på Saucedos konserter juu! ;)

FÖRRESTEN, min blogg är igång igen! KRAM!

Till top