Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

regn

Isabell Permalink2
Regnet forsätter blir näspray, ventolinet, alvedon o mina retard o papper o regnkläder och ut och leka idag iallefall då! Trotsa vädert! SEMSTER O SOMMARLOV!!! =)  som många gånger tidigare sagt finns inga dåliga väder bara dålliga kläder hahah! Skulle behöva nya gummistövlar bara men men mina får klara sig ett tag till!
 
barnen spanar sommarlov på barnkanalsen o jag ska strax servera dem frukost min älskling sover hans sovmrgon udag ci kör juh varannan dag=)
Plugga  ska ja hinan med oxå idag en sväng....
 
2 veckor kvar till min älskade prinsessas 6 års dag!!! Jag har ett skolbarn och ett barn på stora avdelningen på dagis efter sommarn !=) hehe så nåndag snart ska jag och syster Ida begeoss iväg för shoping på erikslund o Ikea o inhandla Isabells presenter!!=) Vet typ allt vi ska ha redan=) 
 
ne frukost till barnen va det juh !
 
ha en trevlig tisdag
#1 - - Malin:

Oh shit vad tiden går fort :) Minns det som igår när ni kom och visade upp henna för första gången utanför på bäckby :) och första gången man höll henne :)
Kram

#2 - - mickan:

ja tiden går allt för fort dem växer snabbt att bara inte ha nått barn på småbarnsavdelning på dagis känns konstigt =) kram kram

Till top