Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

MARS

Isabell Permalink3
MARS nu helt otroligt!=) Nu vill vi ha RIKTIG VÅR!!! =) men snart e de april o helt plötsligt e de augusti o sen e sommaren slut! Så vi njuter nu efter dagis är de o passa på o vara ute i solen så mycket som möjligt=)  ( Nog för att vi brukar vara ute jämt iaf oavsettväder=)    )
APu imorgon Onsdag ÄNTLIGEN läkaren särefter halv APU.. torsdag PROV( FÖRSTA så håll tummarna) Fredag sista apun ska bli skönt men endå såå jobbigt är juh fäst där o så många underbara barn !!!
LÄKAREN DÅ brukar inte känna yes för att få komma dit men denna gång måste ja o jag måste reda ut min höft! Ja har svårare o svårare o gå Utan mitt höft bälte kan ja knappt gå.. på ikea i lördags hade ja de men böjde mig åt fel håll o pga av de rasade jag=/  o har juh gjort röntken av höften förut men fick ej svar men nu sa min läkare att de finns inga papper på att ja gjort röntken INTE konstigt att ja ej fått svar MEN ja har gjort rönken.. men men nu ska JA ha reda på vad det är på riktigt!!!!
Igår sov J utan napp gick super fint o nu sover han andra natten utan napp=) o utan välling2a natten! Välling får han men inte i flaska o då vill han ej ha så jaja han kan slippa de e lugt !=)
#1 - - Anonym:

vilket fint kort på hela familjen.

#2 - - inga o Roger:

Är de erat Bröllopsfoto så snygga ni är..

#3 - - mickan:

hehe nee de juh tessans bröllop=) tack tack =) kram Mickan

Till top