Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

mm så de kan vara

Isabell Permalink4
I vissa fal duger man och vissa fal inte men vad ska man göra åt sakern alltid massa folk här hemma förr och nu är det ALdrig det! men men vi har det bra som det är bara tråkigt för barnen från att alltid duga att vara här till att aldrig mer dyka upp typ!!! svårt att svara barnen när dem frågar varfför det aldrig nån som leker mera här men men! sådant är livet!!! Man måste juh ibland få tänka på sig själv oxå!! Eller?! man kan inte bara ställa upp på allt och alla När Inga ger igen på nått!!! ett ex är juh barnvakt vi begär aldrig det istort sätt för vi vill vara med barnen våra men 2 gånger har vi velat haft ena när vi firade 5 år så vi tänkte att 1 gång kan man gå ut bara ja o karln på mat men där satt vi med barnen hemma istället för fans juh ingen som ville ta dem! (några som sagt att dem ska men så slutar det inte nån av gångerna iaf) och andra gången va när vi skulle tatuera oss barnen tycker det är tråkigt att vara med dem brukar få följa med annars men ingen kunde juh så klart ej då heller!!! så blir man less och man börjar säga ifrån och säga nej och det blir juh inte aceptabel att man gör så.. men då får det vara jag skiter faktist i vilket är bara så jäkla trött att alltid ställa upp på allt och alla utan ett skit tillbaka! Nu ska vi ha en toppen helg!! familjen och vi!! städa ska vi hinna med inte för att det ska vara så toppen men annars! att bara umgås med mina underbara barn och minunderbara karl gör att dagarna blir toppen! jag är lycklig jag har iallefall dem!!
#1 - - Lena:

tråkigt när man ställer upp och inte får tillbax.. samma sakn när man bjuder nån på mat och aldrig blir bjuden tillbax tråkigt sånt

#2 - - mickan:

jo presis så tråkigt förr va vi aldrig bara vi på ferdagsmyset vi bjöd alltid på sådant.. vi hade alltid folk här på middag istort sätt varge dag men men inte vart de tvärt om nån gång!! så tråkigt men men dem som förlorar på det finns nog inte alltförmånga som ställt upp på allt jag ställt upp på och funnits där för det mästa ! men jag bryr mig faktist ej längre!!

#3 - - Kusin Malin:

Usch vad tråkigt.
Hade jag bott kvar i v-ås hade jag gladerligen ställt upp, när som det vet du :)
Kram

#4 - - mickan:

malin ja du är snäll du jag vet att du hade det =) kram mickan

Till top