Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Lördag!

Isabell Permalink1
Regnit ute o vi hoppas på sol på eftermiddagen men det ser inte ljust ut för det men men ..  
Sean banan på Erikslund idag för barnen dem längtar inte jag! Men allt för deras skull! 
På måndag börjar jag min praktik på dagis igen 2 veckor och därefter är jag färdig barnskötare! Så håller vi tummarna därefter. Danne går 2 veckor med dem där knäppa tiderna han jobbar HELA dagen o hemma på kvällen och sedan eftermiddag veckan efter medn SEN e de förmidddag efter middag igeN!! så skönt att ha han hemma varanan vecka hela eftermiddagarna och själv slippa tänka på middag bada barn o natta dem o att få träffa han mera! =)
 
ne gå o få på sig lite kläder kanske!! MEn fört en kopp kaffe eller the!
 
trevlig helg
#1 - - Kusin Malin:

Ha så kul på erikslund :D
Kram

Till top