Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Det blir bara bättre

Isabell Permalink0
Det kan bara bli bättre!!
Länktan.. väntan.. 
 
Fredag idag och vi ghar tagit ledigt från skolan för Isabell så hon oxå  får en extra ledig dag med mig o Jonathan!=)
BLir en sväng till stan för att fixa med ett läkapapper!! sedan måste vi besöka Hm oxå för att inhandla Hårspännen till mig och Isabell Galen hårspännen o härsnoddar får juh fötter o försvinner så är det bara !=) hahah
 
Trött trött o OTROLIG värk!! men men bar ao bita ihop kan iaf inte bli så mycket värre med den!! även där kan bara bli bättre!!

Så denna dag börjar med mys o ner till stan med barnen sedan blir det ute lek hela eftermiddagen och ikväll får barnen filmfredagsmys och när karln kommer hem ska ja till mamma o ha spela spel o sällskap av mamma Emme Ida o Kusin Main blir myspys! =)
 
helgen blir att att stprhandla o fylla på kyl,frys o skafferi, massa bus o lek o mys!!! Skogen ska vi en sväng till oxå då Isabell vill hitta mycket blommr o plocka o nu e de juh blåsippor o vitsippor ute i massa:;P
 
 
HA en trevlig helg det ska vi!:P
Till top