Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

snart;.

Isabell Permalink0
Snart är år 2013 slut! Det har vart ett av mina jobbigaste och svåraste år med sorg och hinder!! Tack och lov att jag har våra underbara barn och världens näst underbara Karl han gör dem svvåra sstunderna överkvinnliga han ger mig ssådan otrolig lycka jag älskar dig danne så jävla mycket! 7 bästa åren i mitt liv ja även 2013 fast de va ett av mina svåraste!! 
 
Nästa år blir en ny sstart jag har ett toppen jobb till och början med! Sedan är det en hel del till saker som vi ska fixa! Tror att 2014 kommer bli ett sådant där toppen år!!
 
Jobbet har jag börjat komma in bra på det funkar bra nog för att ja måste försöka att lägga sschema ibland med lite fvärre timmar känns i kroppen rejält nu när de vart sådan kris ppå folk o ja är jul den som ställer upp men minska lite ska jag men inte för mycket trivs bra:) vist att de kommer svårare ställen som känns jobbigare aty åka till men för de nästa har de vart toppen skojs:)
 
Nu ska ja kramas med barnen som båda helt plötsligt kom upp??? Sen natta dem igen innan ja ska natta mig o ja kramas lite med underbara älskade Kar. Som blir 36 år idag!! Grattis igen min älskling
 
 
 
 
Till top