Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

snart

Isabell Permalink2
snart slut på denna vecka då ja även denna vecka jobbat flera timmar en mina tider o trött som man e endå bla pga av mina (sjukdommar/ledbesvär) så e ja helt slut nu om dagarna o känner att en dago ingetplanerat skulle behövas men som dem senaste helgerna e de bla en massa kalas.. men med detta så måste vi sätta stopp på allas firande och de borde folk förstå! hur gör alla andra igentligen med alla kalas om man ska gå på Alla familjen syskon släcktin gar kompisar kompiosar barn barnens kompisar komisarnas syskon osv ja lovar de e kalas flera gånger varjemånad hur gör ni!? Här kommer de bli stopp Familjen o syskon o föräldrar ja! Barnens kompisar SOm dem faktist leker med JA men sen kan man inte fira alla barnens kompisar bara för att utan helt meningslöst att varför enbart bara för att dte är kalas?? nee funkar inte så tycker ja nu!! blir aldes för mycket o kompisar nja vi e endå vuxna för min del tycker ja ett grattis funkar super o gärna komma på fika =) men presenter nee de e inte de som är viktigt!! SÅ folk får reagera nu hur dem vill men så kör vi!=) o förhoppningvis så har folk förstående för att de inte går o vara på kalas varje helg alla år o man kani nte köpa 100000000presenter bara för att.
 
ja dagarna flyter annars på fullt upp o helt slut på kvällarna jopp så e de =) Men men lyckligast i världen är ja för det! Lnskar fortsatt trevlig vecka=)
#1 - - Malin:

Sunt tänkande iaf för en barnfamilj :) Det skulle bli hel snurrigt i längden o fara runt på varje kalas som är! :) Hoppas du har såna i din närhet som förstår :)!!
Kramar

#2 - - mickan:

ja det har vart kalas typ jämt sedan juli o nu efter jul typ varje helg så de blir förmycket vi vill hinna med annat oxå=) ja förhoppningvis förstår folk =)
kram mickan

Till top