Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

..

Isabell Permalink1
Min kropp verkar kunna sköta det mästa själv och det mesta har kommit ut från mig .. Men ett till besök visar om allt är borta!
 
IAf VI har acepterat allt och blickar frammot!Överlyckliga över dessa 2 underbara friska barn vi redan har! Och så små¨ningom kommer det att komma en liten till..
 
 
TIll Påskledigheten nu då.. vi har lekt vart ute handlat käka påsktårta påskägg och har Isabells kompis Sarah här på besök från igår o övernatten! Dem leker så snällt och hörs inte allt för mycket! 
"senaste dagarna har vart mera blåsiga o kallare men solen är framme.. få se hur de blir idag häörlig sol ensålänge iaf.. trött på detta väder o enligt flera nätsidor ska de komma snö på fredag o bli runt 0 gradit o mycket kallare en de på nätterna Men men återstår o se... SEG VINTER...
 
Klockorna ställdes om inatt vilket gör juh att solen är framme "en timme extra" eller längre på kvällen:P
#1 - - kusin Malin:

Önskar er en fin fortsatt påskhelg!
Kram

Till top