Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

FREDAg

Isabell Permalink1
För er som missat är de fredag idag och jag början min "semester" :P eller iaf ledig lördag söndag o måndag:P sedan vet ja ej om de blir mer semester för min del från 14 semptember då de blir spanien igen! Jag har juh vart o jobbat på samma ställe i ett halvår(jobbar juh som vikarie o hoppar runt på många förskolor)men haft turen att vart på samma ställe nu där jag trivs super bra och det är nära oxå, och även om sommaren känns tugnt o arbeta på o alla andra typ har semester så har vi haft super roligt på jobbet och jag har arbetat med ett toppengäng!!! Kommer sakna alla! MEN blir kanske flera gånger hoppas på snarast att ja blir bokad där:P heheh För er som har missat så har jag och Danne ÄNTLIGEn förlovat oss efter vart tillsammasn mer en 7.5år =) LYCKLIGASTE är jag med min underbara Karl! =)
#1 - - Kusin Malin:

Grattis igen till förlovningen :) Ni passar så bra ihop!
Kram

Till top