Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Pricktesst!

Isabell Permalink0
Idag så har vi vart till läkaren och gjort pricktest /allergitest på Jonathan Testa dem alla vanliga + ett extra mot kanin vi misstänkte inte kanin då han aldrig reagerat på våra men försäkerhets skull så testa vi mot dem men TACK OCH LOV så är han ej allergisk mot kanin dem har inte riktigt samma saker i urin och saliv(oså) som dem vanligaste husdjuren!  
MEN SLUTSATTSEN ÄR ATT HAN ÄR ALLERGISK MOT: Hund Katt Häst Gräs och Pollen Just dem vi misstänkte (inte så mycket hund misstänkte vi) men de andra misstänkte vi och nu är det skönt att fått bekräftat att de är allergi mot dessa SÅ läskigt när ögat svullnar så och jag försöker alltid att bära medmig hns mediciner! SOM tack o lov funkar! =) Inte roligt att han är allergisk bara=// MEN SÅ DUKTIG KILLE som inte sa nått när dem testade han! Men han var snabb o ta både ett bokmärke med noshörning och en ring med grön prinsesskrona=) hehehe men de tyckte dem han var värd som va så duktig! STOLT!!! =) 
BILD presis efter att han fått droppaaarna o sticken men fick iaf vänta 15 minuter för bra resultat! =)Häst är de största! 
 
 
VART en tidig dag och hämta hem Isabell kl 12:30 UNDERBART O få hem dem tidigt! =) så vart det åk i backen och lek i snön och så köpte vi hem fredags gotti och därefter lekte dem i lekparken medans ja satt ute och njöt av min machiato kaffe=) MUMS!
 
Ne nu blir det middag sedan krypa ner med barnen ii soffan för fredagsmys!!!
 
 
Till top