Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

lördag

Isabell Permalink2
Lördag och inte frisk enu! Vi har idaf städat upp och vart o handlat mat! Så nu är de enda lata sig o njuta av vädret kvar:) Barnen leker ute och ja njuter av maciaton. Precis börjat kunna dricka kaffe o cola igen efter att kräks av typ bara lukten tidigare, bara o vänta o se när ja klarar av o dricka mjölk igen då! Haft massa ryckningar i benen senaste tiden så nytt för denna graviditet är restles leg, o en massa utstående blodkärl hoppas de inte utvecklas mer till åderbråck!
Rensar rabatterna så vi snart kan plantera ut tomater gurka o paprikor bla
#1 - - Anonym:

Hej ☺Jooooo jag läser nästan jämt. E så glad a få följa dig o er o barnen. Din mor e ju ändå min moster. Åh den jag stått närmast förr. För mig. Såg dig som liten mer flera fånger o Tess o Tommy. Lycka till m lilla bäsen o njut av våååren kram 😎

#2 - - Anonym:

Kke skulle skriva mitt namn så klart. /Helena

Till top