Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Augusti

Isabell Permalink0
3vekor idag kvar till beräknad bf datum då.vi ska få träffa våran Adrian! Tror säkert ja kommer gå över tiden som jag gjort med de andra men man vet aldrig;) Min lilla prins började i förskoleklass igår, tiden går så fort bromsa nu det går bra för han där.och han gillar det :) o prinsessan började i 3an gahh galet juh! Nästa lördag blir de Jonathans.leoslekland kalas han fyller 6 år den 8 september men vågar ej chansa o vänta så.länge på hans det kalas då det är.precis vid bf datumet :) tycker att i helgen skulle det vara perfekt om lilleman ville komma så är de.färdigt innan Jonathana kalasande ;) Den graviditet har vart väldigt tung, spyr enu minst 3 gånger per dag vilket har gjort att vikten ökar inte ja ligger på 4 kg extra men har säkert tappat nått nån annan stans på kroppen för.just nu e de magen som står rakt ut;) smärtan i ben o höft e enorm o ena benet e täckt av ådebrok:/ GBS har jag, samt att inge ork o extrema tröttheten helt slut att bara resa sig o gå till toa, sen får ja noll sömn på natten jag har inte sovit en hel sammanhängande timme på veckor ... Men nu är de nära och allt har såklart varit helt värt;) Undrar hur han ser ut våran lilla prins? Håret hur ser de ut? Issa föddes med massa kolsvart o Jonathan med superljusa fjun;) hur stor är han dock inte stor bm tror på.max Jonathans storlek.... Ne nu e de dax o hämta barn från skolan :) Förra veckans magbild
Till top