Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Halsfluss

Isabell Permalink0
Igår hade isabell tandläkar tid på stam så åkte dit med barnen,efter det så passa vi på att gå in till läkaren då det. Va deoppin tider o kolla Jonathans hals eftersom han hade så ont igen på morgonen o danne gick länge med ont, domen vart halsfluss så kåvepenil till han så han snabbt piggnar sig! . Nog för att den Ungen ska ha beröm, halsfluss känns rejält o han va riktigt svullen, men han är pigg o fullfart på och han klagar inget utan igår på morgonen en gång, han är väldigt tålig! Men har iaf köpt hem mer glass till han:) o ja isabell får så klart oxå det ;) Lyckliga barnet igår Jonathan som hatten tand riktigt lös länge Symbian tjatat massa dagar att jag ska dra ut men kan inte fick ejbut den de knaka o braka men den satt kvar. Under den hade nästa tand redan växt ut innot mot tungan. Igår kväll såg Jonathans film när han la sig pga av att han ska ej till skolan idag iaf men strax efter kl 21 fick ja säga till han O sova då han blir övertrött när han överstiger sina sovtider så han sprang upp 100 gånger.. Sen ropade han MAMMA det är verkligen super viktigt.. Vadå fråga jag då svara han överlyckligt MEN JAG HAR TAPPAT MIN TAND :) SÖTNOSEN så söt han är! Jul jul snart är det jul och Lucia i år är det förskoleklass som har Lucia och 3e klasserna vilket innebär att både barnen har Lucia i år o så jobbet oxå! Men som de ser ut så nu så har issa på onsdagskväll, Jonathan på torsdag kvällen o dagis på fredag, så hinner nog alla 3;) Ne nu ska ja se till att barnen äter frukost o issa kommer iväg till skolan!
Till top