Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Saknar

Isabell Permalink0
Åå vad jag saknar mina vänner alla som flyttat!! Så tomt om dagarna Nettan flytta först till Norrland därefter flyttade lina till Örebro och nu sist flyttade Jenny till västerfärnebo, tack o lov att vi alla håller kontakten men alla borde runt mig så är så tomt utan er alla<3
 
Att ha 3 barn är underbart,  dem är underbara alla 3! Att se deras framsteg är fantastiskt..  Jonathan lär sig nått nytt varje dag i skolan och han berättar stolt om de han lärt sig.. Isabell är väldigt duktig och kan mer en vad hon behöver det enda är att hon måste sänka kraven på sig själv men hon är väldigt duktig.
Adrian lär sig oxå nya saker varje dag.nu försöker han sticka sig efter saker men lyckas inte riktigt greppa dem en. Men så roligt att följa barnens utveckling och se allt nytt dem lär sig! 
Vist att dem bråkar en del, men innerst inne skyddar dem varandra vilket är underbart att se. På kvällen kl 20 ligger alla i sängen o sover, eller issa stänger av tvn då o somnar oftast oxå snabbt som sina synskon.  
 
Ha d bra alla nu ska vi till skolan 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top