Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Höstlov

Isabell Permalink0
Höstlovet är härnäst jag får alla mina 3 diamanter hemma! Bara stora älskling som jobbar MEN han går förmiddag så vi kommer få se han mycket endå <3 På tisdag kommer Nettan och Viktor och stannar hos oss till söndag wohoo va år o dag sen vi sågs så ska Bli så skojs:) Nu p morgonen har vi frisör här hemma;) klippte nyss Jonathan han vill spara till långt men toppat honom och fixat lite frisyr, nu är de dax för Isabell :) Senare så ska issa på kalas hos sin kompis o vi ska gratta mamma som fyller *2 ÅR IDAG ;) GRATTIS 🎉
Isabell o Jonathan va på halloween disco i skolan i fredags som ik franke ordnat för förskoleklass till 6e klassade, Isabell van första pris för läskigaste!!
Till top