Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

höst vår?

Isabell Permalink0
ena dagen är de varmt o sol sen är de kallt o moln o regn. . nu även ena timmen stor sol o blå himmelskt grå himmel regn o kallt!!gahh va jag vill ha värme nu!!!
 
 
lillprins bus är hela 7 månader helt galet! han säger mamma och pappa han sitter går ner i krypställning o upp sittandes o ner på mage. . han kan backa när han ligger på mage.o nu börjar han bli intresserad av att stå:) min bebis han ska ej gå o krypa han ska va bebis! ! hehe 10 kg har han passerat och har 2 tänder ser ut som 3e är påväg; ) han är super glad bebis som kan sitta länge o leka på golvet. han gillar att vara ute o åka vagn o kolla på fåglar o bilar och så gillar han att gunga. han sover bra och haft bra sover rutiner på kväll då han somnar 18.30 o sover till ca 7.. han vaknar 1 till 2 gånger för mat på natten vilket han inte behöver äta då men vi har vart lata att vänja bort de men håller på att minska mängd nu :)
 
stolt över mina 3 barn som alla är speciella på olika vis :)
 
 
Till top