Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Snart slut

Isabell Permalink0
Snart slut på sommaren har vart riktiga blåsiga höst dagar nu fast de bara är agusti med  världens.en sägs k8mma nästa vecka igen håller tummarna. 
Dagarna e sega svårt o komma på saker att göra .. men blivit lek o promenad lekar.. på torsdag börjar isabell o Jonathan sommardraget 4 dagar mellan kl 10 och 20.. sen nästa onsdag är de skoldax..
 
Jag har påbörjat rensning hemma SAKTA MEN SÄKERT pallar ej så mycket så väldigt lite men iaf en början haha..
Har vart så seg o slö o så ont i kroppen så klarar ej mycket .. men börjat käka lite vitaminer o rosenrot o så o se om ja kan piggna på mig lite. Får juh leva med kroniska tröttheten o smärtan men kanske känner lite mer ork iaf!
 
Nu sover alla barn som ja försöker vänja tillbaka skoltiden med o ja ska bädda ner mig i soffan 
 
Till top