Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Snart vänder det?

Isabell Permalink0
Ja snart måste det väl vända? 
 
Som sagt har ja gått dagisplats till Adrian 3månader tidigare en vad ja va inställd på men tänkte en mjukstart.. men man får ej stå som föräldraledig o ha han där? Ja så klart ej ta ut föräldrapenning de dagar han är där. Men  tänkt han kanske kunde va där tisdag onsdag torsdag på halvtid o se om ja kan  jobba halvtid 3 dagar i veckan då fram till januari MEN Ne de fick ja juh inte fick inte ens komma tillbaka till mitt fasta jobb från januari/februari!! Hm ?!?!?! 
Hur gör man då juh.  
Mm strul strul strul.. men blir de som jag tänker då så!!! 
 
Sen per man till badhuset vi cykla mjau Issa o Jonathan i ösregn dyngsura o iskalla .. men bada o hade de skojs tur att de går fort o cykla hem få kläderna va blöta enu o regna enu.. ne men då går issas cykel sönder o går ej o rulla bakdäck allst de tog bara tvärstopp!! Så fick släpa cykeln hem så smärtan i handen o ryggen idag gahhh!
Hem kom vi varmchoklad o the o smörgåsar innan barnen slockna så fort dem la huvudet på kudden.. vilket va förståligt då kl han bli 21 innan.. 
Ja va på g o slockna i soffan så gick o la mg istället o tvärslockna jag med!
Hade planer o rensa hemmet idag men kroppen  säger nog nej://
 
Ne få iväg barnen till skolan strax!!
Nån gång vänder det de måste de göra!!
 
 
Till top