Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Somnar/höst

Isabell Permalink0
Sista dagen på sommarlovet! Ute dagen hela dagen förutom när Adrian sov!  Alla barnen älskar att vara ute!
 
Här om kvällen skulle emme o ja ta en kvälls promenad vi gick längst vattnet o hela vägen till viksäng o tillbaka härlugt fast fy minna fötter stor blåsa fick ja även under foten ! Behöver nya skor..
Ja har inhandlat o e rally till Issa o Adrian o vinterskor till Issa o Jonathan ! Gäller att vara ute i tid;) 
Adrian fick denna
 
O Issa denna . Hon har tjatat overall i 2 år men ej hittat hennes stolek så hon va super glad nu när vi hittade en 
 
Gahh hemmet ser ut som f×n .. jag har gett upp.. ett tag iaf .. man dammsuger mibstc2 gånger per dag skurar iaf varannan .. torkar alla skåp varje dag o bänkar o bord osv.. o endå syns de aldrig.. gahh önskar mig en städare!! 
Håller på målning av väggar i issas o joathans rum men tar lite i taget då hyllor o så ska flyttas o med min smärtsamma kropp får man ta lite i taget!!
 
Ser ni mina fina blommor ja planterade 
 
Till top