Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

2016

Isabell Permalink0
nytt år nya möjligheter!
jag är ingen sådan som ger nyårslöften så hoppar det men med det nya året så ska ja nu ta tag i gravidmage som blivit kvar o lår som är som inte är som jag vill ha dem .  trött på att höra hur alla säger du är i te tjock . du behöver ej gå ner bla bla bla.... nee kanske inte är fet o överviktig nej men jag vill gå ner o få lite fastare kropp för min egen skull. jag är ej nöjd och då vill jag göra kroppen till det jag vill.. ja kommer ej banta eller sluta med socker MEN ja kommer röra mig mer inte natt äta ett paket kakor eller en chokladbit. inte äta choklad till frukost osv som jag nu gjort dem 3 och en halv månaderna sedan Adrian kom ut ; ) ne nu får de va nog med överdrivet med godis o gotti heter med måtta..
 
nytt år och på måndag börjar danne o jobba efter 11 dagar ledigt kommer kännas tomt men ja har iaf alla 3 barnen hemma 1 vecka till :) 
 
bästa med 2015 va självklart när Adrian kom. att ha 3 underbara i friska barn helt toppen. vi har inga miljoner med  vi har en familj och vi är lyckliga så. 
 
Tråkigaste med 2015 va såklart aTT Jenny David nova och Colin flyttade.. riktigt tomt vart det:/ först flytta nettan till norrland sen lina till Örebro o nu dem till västefärnebo.. tomt o tråkigt .. men tur att vi kan se iaf lite då och då.. 
 
Ganska tomt har de vart om dagarna o har blivit mycket hemma.. graviditeten har gjort så ja haft otrolig smärta o trötthet .. men nu är den över nog för ja enda har en sådan smärta ofta o lever med kronisk trötthet men inte riktigt som då och nu får ja juh sova mer om nätterna en då. så nu ska man orka röra sig runt mer ute med barnen.. 
vi har haft en massa vändor till pulkabacken nu när snön äntligen är här. . men börjar längta till våren 
 älskar varm vår o så sommaren.. 
 
 
 
 
Till top