Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

snöö

Isabell Permalink0
nog inga som läser men ja gillar o bläddra tillbaka och se vad som hänt o vad man gjorde då och se barnen växa. här är lite som en dagbok för mig kan man säga ibland skriver ja ofta ibland inget..
det är ganska tomt här då 3 Av bästa kompisarna som ja skrev flyttat tur att man har barnen o karln då känns de ej tomt mästare om kvällarna när dem sover o danne jobbar.. eller dagarna när stora är i skolan d jobbar o a sover. men men sånt e livet..
 
Adrian blir 4 månader denna vecka han växer o växer på tisdag är de dan för bvc se va han väger o hur lång han blivit ;) äta har han börjar med hela portioner gröt samt smaka äta smånportioner mat p frukt .. han älskar att äta ;) stadig i ryggen är han o sitter bra rakt upp dock med stöd han sitter ej själv. . start när han ligger på magen o vrider sig runt.. men rulla runt kan han inte men de kommer :) 
 
Jonathan ska till skolläkare o vaccineras imorgon men de går nog bra han har vart super duktig när blodprov tagits så :) stora killen som vårterminen börjat på i förskoleklass :)
Issa växer oxå kanske inte så lång men på sättet. både positivt o negativt .. på sättet ibland kan va lite kaxigt eller va man ska säga men hör ålder till så bara o kämpa o rätta.. annars är dem positivt min älskade prinsessa blir stor hon umgås mycket med sin kompis eller kompisar ska man väl säga de är ett syskonpar som bor huset bredvid så positivt att de är nära iaf lite negativt att dem är äldre då hon har lite svårt o tänka att dem e äldre kanske därför vissa saker är ok för dem att göra men ej för henne. men oftast blir de okej iaf när man man förklarat. jag 
lite va som händer här...
 
 
Till top