Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Juli

Isabell Permalink0
Juli månad och snart (den 11) blir min lilla prinsessa 10år!! Galet 2 siffrigt älskade prinsessa!! Idag fick hon tjuvöppna ett paket för att kunna ha med sig på semestern då den andra blivit konstig.. en ny surfplatta blev de iaf . Hon va glad :)
 
Imorse gick Adrian Issa o jag promenad till jobbet o sa hejdå till barnen innan dem har sommarstängt och hejdå till barnen som slutar nu vissa som ska börja förskoleklass!! 
Lördag nu kl är 00.00 ;) så inte imorgon men nästa dag åker vi iväg på vår semester och jag har inte packat nått hm kanske blir att göra de senare .. eller lär juh måste börja fixa haha glömmer väl hälften de e juh en del som ska med när man reser med barn och särskilt med en bebis med flaskor tekokare blöjor välling mat osv.. 
 
 
Till top