Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Semester

Isabell Permalink0
Igår körde vi till lidköping till campingen filbäckscamping!
Vi kom till erikslund där vi krockade med bilen!! Gahh första krocken o sista hoppas jag körde rakt in i ett släp tack o lov klarade alla oss ja fick ont i nacken o axel o j gick märken på halsen av bältet men han vart mäst ledsen för han tappade hamburgare sin Issa vart rädd o ledsen.. bilens nr plåt vart lite till skyndad men vi kunde köra vidare.. till en seg o lång kö. HM 5 km/h max i typ 1 timme gahh hahah... men vi kom fram tillsist !!till stugan vi trodde skulle vara mini med 2 våningssängar i en tv o inget mer... men vi kom fram till en mysig stuga med våningssängar o ett köksbord kyl plattor mm får plats utan problem med resesäng o vi får plats med vagn o endå kan röra oss! Känns som denna stuga är större en den på Öland då vi endå handen toalett i o 1 barn mi dre o kostade 8000 kr för 5 dagar ! Här är vi 7 dagar och betalar 3900kr !! Lekparken precis framför oss o golfbana mini affär/fick o vattnet!! Perfekt .. långgrunt som attans är de vi har gått ut super långt men vattnet har knappt räckt till knän på barnen så dit kan dem gå o doppa fötterna vi ser dem från stugan ;)
Typ 2 timmar sömn första natten för mig men men mer en vad ja trodde ja skulle få iaf haha 
 
 
Till top