Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Somnarlov

Isabell Permalink0
Tack och lov var vädret fi t under skolavslutningen! Min stora prinsessa slutade 3an vilket betyder att i höst börjar hon mellanstadiet och 4an .. galet fort de går.
Och min stora prins slutade förskoleklass o h ska börja skolan! Va gick inte han på dagis nyss??
Lillprins bus är 9månader och i höst blir han 1 år.. STANNA TIDEN men där väntas dagis till januari först iaf ;)
Detta år har vart ganska tomt på vuxna runt om kring blir många utflykter ensam med barnen! Alla flyttat eller jobbar tur att barnen finns och att ja merengärna iaf kan hitta på saker .. men ibland blir de tomt..en vuxen att prata med skulle va skojs.. tur att man fåTT några nya bekanta att ses då och då med. 
Och nu är de bara nästa vecka som är dannes förmiddags vecka kvar sen går han på semester härligt!!!!!!
Vart under ca  2 veckor på kropps utredning på EPM och fåTT lite mer klarhet i saker..
 
Ne nu ska ja fixa de som ska fixas kan sen ska ja ta barnen o cyklarna på utflykt till bland annat vallby museumet!!
 
 
Till top