Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

1 vecka ..

Isabell Permalink0
1 hel vecka o 2 dagar har Adrian skolans in en så länge . Idag lämna ja han från 9 till ca 11 han åt mat där. 2 portioner ! Och bra adekvat det gått :) så skönt att höra. Jag är iaf putter för att de inte blev som vi hade tänkt! Men så skönt att ha lyxen att jobba 3 dagar per vecka till efter jul ! 
Issa går i 4an och det verkar gå riktigt bra där oxå hon va på badhuset i måndags o dem kolla simmkunskaperna sen dem simmade i 2an och hon är jätte duktig och kan simma massa massa!
Jonathan går 1an och det verkar funka bra där med ! Så stolt över mina barn!
 
Hösten är här o det är iskallt ute! Mörkt blir de tidigt oxå och inne fryser vi snart ihjäl ! Tack o lov för filtar o ljus!
Tråkigt med att alla barn försvinner från lekparker och ute nu :// Jonathan är den som pinas mäst av de när inga kompisar är ute längre han har svårt att förstå det där att alla tycker inte som vi! Att man kan va ute alla årstider och alla väder , men jag är glad att alla mina 3 barn älskar aTT vara ute !
 
 
 
 
 
Till top