Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Söndag!

Isabell Permalink0
Söndag idag och Isabell har ridning! Hon rider på myrby ridskolor och det är hennes farmor som är så snäll och årdnar så hon kan rida!:) Imorgon blir det öppna förskolan det va ett tag sedan vi var där det har vart julstängt och så! Adrian pekar alltid när vi går utanför ditåt han saknar öppna! O passa på innan jag börjar snart jobba mina 70% istället för 60%! Vilket blir även måndagar! Så då har vi fredagar att gå till öppna! Idag är de ca minus 10 grader men varmarw väder väntas! Kommer att smålta massa snö men till nästa helg lite kallare igen o mer snö.. kan inte bara snön ligga kvar o minusgrader kabske ibte massa men nån minus så dem kan spola isplaberna här runt!! Vi har ej åkt skridakor nån gång i år enu! Nog för mina hlfter klarar ej så mycket men issa älskar skridskor! Ne lite mer kaffe nu o fixa sig så man vaknar till liv!!!
Till top