Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Jobbångest

Isabell Permalink0
Jobbångesten börjar komma!! Fredag idag och på måndag blir de jobba 4dagar sen ledig resten av veckan o semster igen;) men sen e de jobb igen och skola.. isavell i 5an o jonathan i 2an.. o inte allt för länge kvar till Adrian fyller 2år!! STANNA TIDEN!! alltså över denna sommar så Adrian växt enormt.. på sättet han kan så mycket pratar så mycket och är verkligen ingen bebis längre!! Vi har haft en underbar semester!! Hemma hela familjen tillsammans!! Kommer sakna barnen och Danne enormt nät vi börjar jobba igen!! Tackoch lov börjar danne med förmiddag men när vi andra har semester jpbbar han eftermiddag:// älskade karl! Finns ingen så underbar som han... ingen har är lyckligare en mig! Nu börjar de snart bli dax att fixa lite lunch innan jag och isabell ska åka till badhuset med hennes konpis B och Ida!! De va issas önskan iställe för kompis kalas.
Till top