Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Söndag

Isabell Permalink1
Söndag idag och natten har vart hemsk som många nätter nu! Kroppen har värkt enormt! O i benet har de bränt o h smärtat som starka värkar blandat med elstötar känndes de som... så inte mycket sömn inatt heller men jag hade iaf min söndags sovmorgon!! O ja sov enda till 8.30 haha.. Semester kör vi varannan dag sovmorgon! Så skönt fast ja ej kan sova så länge men iaf skönt och helt rätt tycker vo båda att man delar på att gå upp och få sova.. Vet ej hur de blir så som om all text sitter ihop!!??? Jag gör hopp ner med mellanrum och när ja skriver ser man att de e ny rad o så men när man sparar sitter allt ihop?! Snart är de dax för Danne att sjusa Jonsthan till leoslekland fär kalas... och Isabell ska på nästsista ridningen inför sommar uppehåll.. själv ska jag och Adrian få hänga med Colin! Det va ett tag sen men blir mysigt:)) Idag när vi vart på affären så kom en kvinna (gammal gammal paralellklass kompis mamma) fram till oss och fråga hur många barn vi har om alla va våra!! Ja alla 3 e våra svara vi jasså sa hon de e vra gjort.. men din mamma eller föräldrar brukar hjälpa er va eller vrukar dem va barnvakt o så va fråga hon då.. vaa neee de vrukar ingen vara det är våra barn vi vill vara med dem o inte lämna bort den om de inte behövs eller de e nått särskilt.. va lämnar ni aldrig bort dem?? Ehh nee eller jo när vi va på förlossningen dem 2 sista gångerna sov dem hos mamma/mormor o e de föräldramöte typ o båda jobbar så ja då har dem vart hos mamma.. hon sa att va ja men de e juh jätte bra va ni är duktiga.. så berätta hon om folk hon kännde som lämnar bort barnen hela tiden.. som inte ens kan ta med barnen när dem handlar... osv.. ehh jasså ne men vi gillar barnen dem är våra och vi skaffa dem för vi ville ha dem och dem följer alltid med.. detta får mig enu engång o fundera.. för inte förata gången vi får beröm för vi tar hand om barnen sjäkva vi gör saker med barnen osv.. MEN för mig är de en självklarhet... skaffar man barn tar man hand om dem.. man skaffar väl barn för man vill ha dem!!! Man skaffar väl inte drm för andra .. dagis .. skolor o andra ska ta hand om dem?? Men vet att många lämnar bort barn hit o dit o allt för få sin tid... Självklart kan vi tycka de e skönt att nångång gå ut utan barn.. att handla osv vidare utan barn men då gör vi de exemper När båda är hemma o ena åker o handlar eller går en promenad hem till en vän osv.. men oftast är dem med oss för vi vill och vist dem kan väl gapa på ica springa i affären bråka bland folk men men vem bryr sig?? Folk ffår glo om dem vill.... barn e barn.. hahah ja dem ska ej bråka skrika o så MEN DEM E BARN DE GÖR DE IAF haha älskar dem minst lika mycket iaf ;) Nu sover A middag så nu ska ja ta kaffe o spela lite batminton med issa o sen vila lite o ladda energi;)
#1 - - Sanna:

Såg jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

Till top