Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Vinter?

Isabell Permalink0
Jahapp brevet om dagsoperationen i köping på måndag visade sig när jag väl fick tag i nån i köping att vara kortisoninjektion o bedövnings injektion i höft.. han läkaren nämnde de o magnetrönken när ja va där men sa typ bara håll koll efter kalelse på magnetrönken i köping.. inget mer o ingen info.. o så mycket mer info vet ja ibte hwller.. mer en att i höften behövs genomlysas o ev rönken när dem ska sticka.. o vissa behövs sövas.. ja måste ducha i särskilt medel dock bara kvällen innan o inte båda dagrna som de står i papprena.. håret alapp jag även ducha med sådant medel.. vila brukar vara bra efter men dem kunde ej säga nått mer om det för de viste dem ej hur de va med de riktigt.. dem frååga om ja har tungt arbete o jo nog tär de på en.. men får välnse.. bara vänta o se hur de blir med allt iaf... På fredag börjar ja iaf utredning av psariasis atis.. så kanske får svar om de e de som kan satts sig runt o i mitt öga... Igår snöa de.. de snöa i lördags oxå snöblandat regn men inget som la sig.. meb igår va marken vit men vara öite allt e borta igen iaf.. jag rammlade på cykeln igår gjorde illa en hand o ben o cykeln gick sönder men gick o laga snabbt.. o jonathan plutten rammlade oxå på cykel igår alig munen i styret o har en regäl fläskläpp som blödde en massa.. min lilla oturafågel❤
Till top