Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

2månader

Isabell Permalink0
Idag är de 2 månader exakt sedan operationen.. Fortfarande tungt att gå... när benet kommer bakot gör de ont i höften typ insidan.. ryggen o knä värker ..försöker att inte äta värktabletter dels för ja blir snurrig o dels för rädsla för beroende.. men äter dem då o då för att minska smärtan.. att gå till dagis/skola o sen affären o sen hem gör mig slut.. känns som vörsta träningspasset! 3 gånger om dagen kör jg mina övningar men blir slut o får ont av vissa av dem oxå.. kan fortfarande inte säga om detta gjort mig bättre.. att cykla på 1ans växel på plan mark funkar helt okej. Knät knäpper men de går.. Imirgon är de återbesök på ortoped kleniken igen. Spännande o se vad han säger. Snart e de dax o hänta hem barnen från fritids o dagis. Solen titta fram lite mellan regn molnen.har enbart regnat lite lite ute men kollar man klart.se så inirse stog de att de ska regna o åska kl 10-15 typ nu e de ändrat att de ska de kl 15-20 typ!? Skulle iaf behövas både regnet o åskan. Hoppas påbriktigt åskväder;) Men föst när vi e hemma igen o alla barn inne.;) ne men de e så tort överallt. Hoppas verkligrn att de e fint vädero inget regn iaf imorgon cid 9 tiden, då barnen har skolavslutning.
Till top