Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Första dagen

Isabell Permalink0
GRATTIS IDA 17 ÅR IDAG!! 
 
Första dagen på skolan 1an för joathans och 4an för isabell gick jätte bra glada barn som kom hem lyckliga och ville inte hem för dem hade jätte roligt! Dem längta tills idag för att få gå igen:)
Adrian va super glad att öppna hade öppet igen han kröp in snabbt o började leka han inte ens ta av skorna haha ! Idag är de dock babydag o då upp till 10 månader han är 11 men imorgon då så kan vi gå dit igen ;) 
 
Gahh de e iskallt ute idag o ifs dem senaste dagarna höst gahh !! Fryser ihjäl på nätterna med!!
 
Adrian är i en period så han vaknar när vi lagt oss presis o är vaken till typ 3 gahh men Inatt vakna han men somaliska lika snabbt MEN vaknade 4.30 iställe o ville ej sova mera gahh!! Trött trött 
 
Ne få iväg skolbarnen nu ❤❤
Fixar i barnens rum ! 
 
Vem behöver körkort?! Ja tar mig dit ja vill endå och igår skjusa jag hem syster emme !!
 
Till top