Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Jul 2017

Isabell Permalink0
Den regnigste julen som jag upplevt eller mins iaf! Hela december har snart gått och ingen punka i backen enu! Blött o gegga man kan tilloch med gräva i sanden som är en gegga låda med vatten men den är inte frysen! Ledig 11 dagar iaf men redan torsdag idag! Danne kom på att han tagit ledigt nästa vecka oxå;) så barnen blir lediga;) Jul nr 1 firade vi här hemma med Danne s pappa Lena o hans syskon med deras barn! Jul nr 2 med mamma Micke Emelie qendrim och Ida .. Jul nr 3 på julafton hos Danne s mamma :) barnen är hel nöjda och vi tackar alla för allt!!:) Nyårsafton blir här hemma med mat!:) fråga är bara vad för mat?!?! ;) Haft en trasig tand lääänge halva tanden va borta hela vägen till roten.. o efter 1 veckas smärta fick jag tag i en tandläkare precis innan jul som drog Den! Tack o lov så jag kunde njuta av all julmat!! Och igår gick jag till en ny tandläkare för att börja kolla mina tänder.. redan imorgon ska ja på nästa tid för att fixa en riktigt tandhals tand som är så vass att tanden skär sönder läppen! .. kräkor och Cola under graviditeten förstörde verkligen tänderna .. och efter smile förstörde en tand för mig som jag fick gå med i 1 år med smärta gjorde att de inte lockat att gå till tandläkaren.. men för 3e gången har ja nu letat upp ett nytt ställe och hoppas att det inte blir nå felbehandlingar igen! I 2 år har jag försökt komma in på förskolelärare utbildningen men inte lyckas!! Nu har ja kommit närmast en någonsin och jag har 4 olika y Utvald grupper och dem alla är jag på reserv .. plats 11 där dem tar in 11 i är närmaste jag kommit!! Nu ska bara 11 hoppa av så finns det en mini chans! Men den chansen är inte stor!! O det kan ske sådana fall när kursen redan startat! O då få reda på att du kan börja NU.. Förstår inte att så många söker men det är en då sådan brist på förskollärare! Ne nu ska ja sparka igång denna grå regniga dag!
Till top