Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

2dagar efter..

Isabell Permalink0
I onsdags så opererade jag höger höft. "Snapping hip" en muskel som kapades.. Vi var i köping vid 7 tiden..Ja hade tid 7.30.. Danne åkte hem och han skulle hämta mig senare.. Jag fick komma in och byta om till andra kläder.. Sen va dr vänta o vänta som gällde.. Kl 9 först fick jag komma in på operations rummet!! Där gick allt fort.. jag fick en mask med syre att andas en kanyl i år MEN där dem först sprutade in nått jag inte mins därefter så dem att dem ska spruta in sötningsmedel sen minns jag inget mer måste ha tvärdäckat! Operationen tog ca 1 timme.. o vaknade snabbt efter detta.. jag mådde bra hade bett om att få nått mot illamående innan för jag vill ej må illa.. När jag vaknade skakade jag massa massa massa.. jag bad om kaffe o de fick ja så fort ja slutat skaka .. jag gjorde allt för sluta .. Efter ja druckit kaffe skakade ja knappt längre iaf ;)) Fick höra att på hade gått bra. Men ja tänkte ej på att fråga så mycket mer får säkert mer info sen.. skicka till Danne tt hämta mig. När j skulle upp o klä på mig som sköterskan bad mig om så ramlade jag.. höger ben v helt borta kände de inte löst.. super mysko.. så vi fick be Danne ta med en rullstol att hämta mig med och köra ner till bilen med.. 1a dygnet så släpa benet efter mig(har kryckor) de följde inte med och kunde ej styr det.. sov ingenting första natten.. morgonen efter .. Danne på jobbet .. Issa o Jonathan sov Adrian satt i soffan.. Ja gick mot köket och där höll kg påbtt svimma.. de snurra svarta o de enda ja tänkte v hon mig öppet inte ramla på golvet för d kommer ja inte upp.. svetten rann hela mig de verkligen va som om ja stog i en dusch.. Ja lyckades släpa mig till soffan.. Adrian tv mig vattnet dom stog p bordet och efter ett tag vet de bättre. Tack o lov ty Jasmina kommit o hämtar Adrian både igår o idag och lämna på dagis :)) Och dem stora barnen har vart till mycket hjälp!!:)) Idag hänger benet med ganska bra. Men ska inte överanstränga det iaf en massa.. att hosta gör så jäkla ont.. känns som hela höften hamnar fel.. Händer armar gör ont av kryckor.. vänster ben får all tyngd o ja går ont.. men förhoppningsvis görs detta att i slutändan så slipper ja förmodligen smärtan i ryggen..
Till top