Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

3dagar efter

Isabell Permalink0
Och inatt har ja fått sova lite mer.. vaknat flera gånger men har iaf sovit ikapp lite;) Idag Vart vi bjudna på grillat hos David o Janise mums va de!! Så de vårt iaf promenad till o från bil;) men jäkla va jobbigt/svårt det är.. de e tar sin tid o mina armar o händer gör så ont... Ja har satt skumtvättlappar men gör ja ont:// Hemma inne klarar jag mig med 1 krycka nu iaf , fortfarande svårt att sätta mig o ställa mig o så men så lär de va närmaste tiden.. får inte gå ner på huk typ allst på läänge ... Lycklig att värmen sool är här nu barnen leker ute hela dagarna Adrian kan roa sig länge för sig själv så skönt o bra med grind så han ej smiter ;))
Till top