Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Februari

Isabell Permalink0
Snö kallt .. regn varmare.. storm.. Snö..slask ..Snö.. Ja varannan dag typ byter vädret väder.. I veckan har jag vabbar med Adrian.. de va länge sen jag vabba. Men när jag en då haft så jäklas ont kunde likväl ja ta vabben denna gången o passa på o vila kroppen när han en då inte va pigg. Har vart på magnetröntken för 1 vecka sedan. Svaret skulle ja prata med ortopedläkaren T med.. Han som jag fick remiss tele tid av den 21december klockan 15.30 som fortfarande nu över 1 månad sedan inte har ringt! Så få se om han ringer den 8 februari nu då jag har nästa tele tid inbokad med.. På måndag har jag även en inbokad tele tid med med vänliga läkare B kl 7.30.. se om de finns nån smärtli sting jag kan ta.. står knappt ut längre med denna smärta och trötthet! Sökte juh hjälp emu en gång för över 1 år sedan för att jag inte stog ut med allt .. Men fortfarande är jag inte färsigutredd o inge smärtlindring... som alla dem andra gångerna jag e uträdd.. Jag ser iaf Mröntken svaren när ja loggat in på 1177.. allt står på läkarspråk.. Men med Internet o lite hjälp Så här jag lite koll på vad det står... bland annat att man såg nått redan 2010!!! Men inget jag fick höra om då!!!!??!! Det andra får jag se vad han säger om när han ringer.... Börjar ledsna på allt sökande.. o skickade hit o dit.. o prova detta.. gör så.. Men egentligen inte ens veta vad allt är... I veckan som kommer börjar Isabell i en ny skola.. hon ska byta till Håkantorpskolan och jag hoppas på att hon ska trivas bättre där!! Snabba svar därifrån och igår fick vi reda att på hon får en plats och på måndag skulle dem lista ut vilken av klasserna hon ska gå i.. o förmodligen börjar hon på tisdag eller onsdag.. hon är överlycklig!! Nu har vi även sagt upp fritids.. hon har vårt där Max 2 gånger under hela 5an men vi tänkte att de skulle vara bra med det i sommar då vi inte kommer va ledig hela sommaren.. Men hon får klara sig utan nu men de ska nog gå bra iaf !:)) Isabell är väldigt duktig så. Så det går nog bra !:) Mamma och Micke gifte sig förra helgen!! Grattis igen och sedan åkte dem på semester men kommer hem imorgon Natt.. syster Ida stanna hemma själv 1 hel vecka själv prova på bo själv vilket är bra. Men haha jag har nog lyckas råkat höra av mig varje dag o se så allt går bra ;) Ne nu är det dax att fixa oss snart är det dax att gå iväg på Isabells fotbollsträning!
Till top