Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

November..

Isabell Permalink0
November.. hösten är här..grått o mörkt ute hela dagarna ..barnen ute försvinner dem flesta.. gillar inte höst! 7månader sedan operationen.. som ja ej fattar varför! Ont o orkelös enu.. halvtids sjukskriven enu.. pallar ej gå hemma på 100% men även på 50 så är ja helt slut sedan.. o när man skickas hit o dit en läkare säger en sak nästa säger nej så är det inte.. skickas på provtagningar som visar saker enligt ena o nästa säger inte osv osv ja e riktigt trött på läKre som är omöjliga att få hjälp, svar och kunna få tag i såå trött!!!! Nogom detta! Barnen växer så de knakar! Lilla jag som är typ 20 årenu har 3 underbara barn! Tre stycken! En 12åring ..en 9åring och en 3åring! Helt otroligt! Dagar blandat med bus my och lek. Men även tjafs bråk och tjat.. vissa dagar vet man inte hur man ska lösa vissa konflikter. Men allt löser sig med tiden Och all glädje med barnen och lycka överväger fajterna;) Idag har Adrian vart med mig till jobbet! De gillar han såå glad va han påväg dit :) Han skulle ha följt med i torsdags med kräktes natten till torsdagen så vart 48timmars karantärn.. Tack o lov klara alla andra sig och 2 omgångar kräkor för A så va de bra sen!:)
Till top