Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

24

Isabell Permalink0
Hej hej alla!!

Ett tag sedan man skrev men det beror på att datan fick virus genom msn som bara spreds och efter det tog Micke sin data...Min data e Prosesson sönder på så ska fixa en sådan sen kan min data funka igen=/

Happ händer inte allt för mycket nytt e det gammla vanliga busar med Isabll som växer så det knakar hela 4 månader o 2 vecka har hon hunnit bli..Hon e jämt glad o pratsam och e nyfiken på vad som händer runt om kring sig...
Hälsa på mormor ocg compani OFTA=) som vanligt....  Micke kommer så ofta han kan och hälsar på o busar med sin dotter=)...

Köpt en ny vagn  en emmaljunga cerox svart/grå  jääätte snygg=) Isabell gillar den mycket....

5

hm får se när datan kommer så ja kan börja skriva oftare igen o ghos mormor o lånar datan nu ....


 men ha d bra alla 
och så en extra puss på dig min snygging;)
Till top