Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

31Augusti

Isabell Permalink1
image233Igår så var ja ner på stan med Nettan.. sedan hämtade ja isabell vi gick hem o lekte o busa massade=)  gock en promenad med Jasmina  sedan somna hon.. ja la mig i ett varmt bad när ja hade kikat på sjukhusserien va så himlatrött o så va de skönt att ligga i väemeen när kylan har kommit=/ men men sägs juh att de ska bli varmt iegen men det återstår juh att se...

Idag så vaknade isabell 7 =) Skönt igentligen ringer kl halv8 men efter somm att hon velat gått upp vid 5-6 varge morron så va de skönt att få sova till 7 iaf=)
sedan gick vi till dagis satt henne pågolvet där vid leksakerna o sa hejdp nu går mamma då kikade hon på mig lite snabbt sedan forsatt hon att leka=)  Sötisen=)
gick förbi carro tog mig en kopp kaffe o klippte henne Hm ja ska nog bli Privat frisör=) heheh...

Ikväll ska ja på Krogen som typ jag aldrig gör=) ska fira Jenny som fylle rår imorroN=) men fan ser ej fram imot imorron kommer säkert vara skit bakis=/ *Blä*
 men men nu ska ja  strax dra till affären innan ja hämtar upp isabell..
 ha d bra alla
#1 - - mormor:

du så söt issa
mormor

Till top